Mina Sidor - så här fungerar det

På Mina Sidor hos AFA Försäkring kan du följa ditt ärende och komplettera vissa uppgifter. Klicka på Logga in högst upp på sidan. Du behöver Bank-ID.

Följande tre försäkringar hanteras på Mina Sidor, oavsett om du anmält på webben eller skickat in en pappersblankett:

  • Sjukförsäkring (AGS)
  • Arbetsskada (TFA)
  • Föräldrapenningtillägg (FPT).

För övriga försäkringar, kontakta Kundcenter: 0771-88 00 99

Hur kommer du in på Mina sidor?

Eftersom Mina sidor innehåller personliga uppgifter om dig och ditt ärende behöver du legitimera dig för att logga in. Det gör du med hjälp av Bank-ID som du skaffar genom din bank.

Läs mer om Bank-ID

Om du redan har Bank-ID kan du logga in på Mina sidor genom att klicka på knappen Logga in högst upp på sidan. Välj Privatperson.

Vad kan du göra på Mina Sidor?

Du kan:

  • se att din anmälan kommit fram
  • ändra dina personliga uppgifter
  • läsa information om dina ärenden
  • se när din arbetsgivare bekräftat din anställning
  • se när ett beslut har fattats
  • se när din utbetalning kommer och hur mycket pengar det blir
  • välja att få information via SMS eller e-post
  • välja en digital brevlåda